Notikumi

Informējam, ka ir pagarināta pieteikšanās video konkursam "Ideālā ķīmijas stunda" līdz 29. februārim. Īpaši aicinām pieteikties 10.–11. klašu skolēnus.

2020. gada 17. aprīlī profesionālās izglītības kompetences centrā “Rīgas Valsts tehnikums” Rīgā, Kr. Valdemāra 1C norisināsies konkurss “Izzini ķīmiju”.

01.02.2020. LU Ķīmijas fakultātē notiks kārtējā Jauno ķīmiķu skolas Rīgas grupas nodarbība.

Norise: plkst. 10:00-14:00, 107. telpa, Jelgavas iela 1, LU Dabas māja.

Latvijas Universitāte (LU) aicina skolēnus, vecākus, skolu vadības pārstāvjus un ikvienu citu izvirzīt izcilus matemātikas, fizikas, ķīmijas, bioloģijas skolotājus „Ekselences balvai”.

Valsts izglītības satura centrs organizē piekto praktiskās ievirzes semināru “Beta” šajā mācību gadā, un tas tiek veltīts pārtikas, vides drošības un augu aizsardzības izaicinājumiem, paskatoties uz tiem caur zinātnes prizmu.

Patlaban Latvijā no 262 parastām vidusskolām 123 neatbilst Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) ieteiktajām četru reģionālo bloku kvantitatīvajām prasībām, tāpēc tās būtu reorganizējamas, pretējā gadījumā valsts finansējumu tās varētu arī nesaņemt, liek saprast IZM.

Saeima ceturtdien, 9. janvārī, galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Vispārējās izglītības likumā, ar kuriem arī turpmāk saglabāts papildu finansējums pedagogu darba samaksai tām skolām, kas īsteno pamatizglītības programmas ar padziļinātu apguvi kādā no mācību jomām, piemēram, mūzikā, svešvalodā, mākslā, matemātikā, vai daļā no jomas.

No 12. februāra līdz 11. martam AS Grindeks organizēs jau vienpadsmitās „Profesiju dienas skolēniem”, piedāvājot 9.-12. klašu skolēniem apmeklēt vadošo farmācijas uzņēmumu Latvijā Grindeks un iepazīties ar izvēlētās profesijas pārstāvja ikdienu.

2020. gada 24. janvārī plkst. 10, Rīgā,  P. Valdena ielā 3/7 RTU Materiālzinātnes un lietišķās ķīmijas fakultāte rīkos ikgadējo ķīmijas un dabaszinību skolotāju semināru «Ķīmija kā prioritāte», lai veidotu savstarpējo dialogu par dažādiem dabaszinātnes un inženierzinātnes  aspektiem un to ieguldījumu cilvēces labklājības veidošanā.

Projekta ietvaros ir tikušas pilnveidotas 2017. gadā izstrādātās “Vadlīnijas skolēnu zinātniskās pētniecības darbu izstrādei un vērtēšanai”. Vadlīnijās tika pilnveidotas pamatojoties uz skolotāju un vērtētāju ieteikumiem skolēnu zinātniskās pētniecības darba veikšanai.

Aktīvā pozīcija: Sākumlapa Notikumi