VISC publiskojis statistiskos datus par 2024. gada centralizētā eksāmena ķīmijā (AL) rezultātiem.
Latvijas Valsts koksnes ķīmijas institūts (LVKĶI) piedāvā skolēniem un studentiem unikālu iespēju doties izzinošā un aizraujošā ekskursijā.
24.oktobrī, plkst. 16:00 tiešsaistē notiks nākamais cikla “Ķīmijas zinātne Latvijā” seminārs.
Cienijāmie domu biedri!
Ar prieku aicinām jūs piedalīties Baltijas ķīmijas skolotāju konferencē, kas notiks Rīgā 31. oktobrī un 1. novembrī.
RTU DTF piedāvā skolēniem iespēju 2024./2025. mācību gadā kvalificēto specialīstu vadībā iesaistīties pētniecisko darbu izstrādē.
Latvijas Universitātes Medicīnas un dzīvības zinātņu fakultāte (MDZF) piedāvā 12. klases skolēniem, kuri plāno sākt savu ceļu ķīmijas jomā pievienoties Jauno ķīmiķu skolas organizētajam nodarbību ciklam “8 soļi pretī ķīmijai”, kas paredzēts, lai paplašinātu savas zināšanas un sagatavotos studijām LU Medicīnas un dzīvības zinātņu fakultātē.
Turpinot semināru ciklu "Ķīmijas zinātne Latvijā" aicinu Jūs uz nākošo semināru “Organiskā sintēze un zāļu vielu izstrāde” šo ceturtdien, plkst. 14:00, kurā Latvijas Organiskās sintēzes institūta (LOSI) vadošais pētnieks Jānis Veliks (https://veliks.osi.lv/janis-veliks) sniegs vispārīgu ieskatu par LOSI notiekošo pētniecību.
RTU Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte arī šogad organizē sagatavošanās kursus ķīmijā.
Uzņēmējdarbības izglītības konferencē «Izaugsmes kods», kas 20. un 21. augustā notiek Rīgas Tehniskajā universitātē, RTU mācībspēki un zinātnieki gan iedvesmo skolotājus, gan sniedz viņiem noderīgas zināšanas un prasmes ekonomikas, nodokļu, IT, dizaina, veiksmīgas savstarpējās komunikācijas un citās jomās.
Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) aicina vidusskolēnus, kuri vēlas sagatavoties centralizētajam eksāmenam ķīmijā un studijām augstskolā, jaunajā mācību gadā sestdienās neformāli apgūt padziļinātā kursa «Ķīmija II» saturu. Pieteikšanās – līdz 6. septembrim, taču, tā kā mācību dalībnieku skaits ir ierobežots, RTU aicina skolēnus un vecākus pēc iespējas ātrāk pieteikties nodarbībām.