Viedokļi

Septītajā martā ES mājā projekta Kompetenču pieeja mācību saturā ietvaros notika diskusija Valodas loma domāšanas un mācīšanās procesā. Kā tas attiecas uz dzimtās valodas mācīšanu?

Laikraksts „Izglītība un Kultūra” sadarbībā ar izglītības uzņēmumu „Lielvārds” 10. februārī organizēja diskusiju „Ko, kas un kā mācīs skolēniem Latvijas skolās, sākot ar 2018./2019. mācību gadu?”.

Rīgas Stradiņa universitātes profesores Ilgas Kreituses viedoklis par Latvijas izglītības sistēmu un tajā nepieciešamajām pārmaiņām.

Latvijas Universitātes (LU) profesoru izglītības vadībā, bijušo LU studiju prorektoru un Pedagoģijas un psiholoģijas fakultātes dekānu Andri Kangro intervēju nākamajā dienā pēc viņa atgriešanās no konferences kaimiņvalstī Igaunijā.

Предлагаю каждому из нас на несколько минут остановиться и внимательно присмотреться к тому, что мы делаем каждый день, - к нашему уроку. В бесконечной суете дней на это обычно не хватает времени, но добиться нового качества можно только путем пристального анализа и критической оценки качества имеющегося.

Ne tikai es, bet arī mani kolēģi - mēs visi redzam, ka intelektuālais potenciāls krītas un mazinās, tā intervijā LNT raidījumam "900 sekundes" atzina antīkās vēstures speciālists, Latvijas Universitātes (LU) profesors Harijs Tumans.

Viļoties nozares ministrijā, Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrība (LIZDA) izstrādās alternatīvu pedagogu profesionālās darbības novērtēšanas kārtību.

Saeimā iecerēts rīkot semināru par riskiem un ieguvumiem, īstenojot izglītības satura reformu.

Сегодня весь мир помешался на гаджетах: смартфонах, планшетах и прочей цифровой технике.

Lai ko domājam Latvijā, pedagoģija par zinātni Eiropā ir atzīta pārliecinoši. Protams, ar Eiropu vienmēr var pastrīdēties, bet tad gan ieteicams redzeslokā paturēt atziņu, ka provinciālismam ir divas sejas: savas nozīmes nenovērtēšana, vai gluži pretēji – pārvērtēšana.

Aktīvā pozīcija: Sākumlapa Viedokļi