Notikumi

Koris Grindeks aicina uz muzikālo lekciju "Rudens ķīmija" 31.10. plkst. 17:50 uz LU DAC (Jelgavas ielā, 1) lielajām trepēm.

Izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izveidei pieejams Eiropas Sociālā fonda (ESF) finansējums – vairāk nekā 3,5 miljoni eiro. Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir nosūtījusi uzaicinājumu Izglītības un zinātnes ministrijai saņemt ESF līdzfinansējumu projekta īstenošanai.

Ķīmijai Latvijā ir senas un spēcīgas zinātniskās tradīcijas, lielā mērā pateicoties ievērojumu ķīmijas zinātnieku darbam. 16. oktobrī  raidījumā Zināmais nezināmajā iepazīstinām ar Emīlijas Gudrinieces un Alfrēda Ieviņa pētījumiem un dzīves gājumu.

Darbu Izglītības un zinātnes ministrijā (IZM) atstās ilggadējā Izglītības departamenta direktore, valsts sekretāra vietniece Evija Papule.

VISC aicina pašvaldības, organizējot metodisko darbu pilsētās un novados, uz sadarbību un iesaisti atbalsta mehānismu veidošanā  mūsdienīgas lietpratības izglītības ieviešanai un nostiprināšanai.

Latvijas Universitātes Ķīmijas fakultāte organizē 12. Jauno ķīmiķu konkursu

Uzzini, izpēti, noskaidro, eksperimentē ... Ķīmija ir aizraujoša, noslēpumaina un arī tāda, kur nepieciešams pārvarēt grūtības. Arī šajā mācību gadā aicinām Tevi piedalīties Jauno ķīmiķu konkursā.  

Lasīt vairāk...

Šogad četri Latvijas 41. skolēnu zinātniskās konferences pētniecisko darbu laureāti devās uz 29. Eiropas Savienības jauno zinātnieku konkursu Tallinā, Igaunijā. Konkurss norisinājās no 22. septembra līdz 27. septembrim.

Nobela prēmija ķīmijā piešķirta par krioelektroniskās mikroskopijas metožu izstrādi

2017. gada Nobela prēmija ķīmijā 4. oktobrī piešķirta šveiciešu, amerikāņu un britu zinātniekiem par augstas izšķirtspējas krioelektroniskās mikroskopijas metožu izstrādi, kas ļauj noteikt biomolekulu struktūru.

Lasīt vairāk...

Atsāk darbu Latvijas Universitātes Jauno ķīmiķu skola (JĶS). Rīgas grupai pirmā nodarbība notiks jau šonedēļ sestdien, 7. oktobrī.

ĶĪMIJAS SKOLOTĀJS sirsnīgi sveic kolēģus Skolotāju dienā. Viens no galvenajiem izglītības mērķiem (neatkarīgi no sabiedrības uzbūves modeļa un tehnoloģiju attīstības)  bija un būs skolēna prāta attīstība.

Aktīvā pozīcija: Sākumlapa Notikumi