Notikumi

VISC organizē sesto praktiskās ievirzes semināru “Beta” šajā mācību gadā, un tas tiek veltīts materiālzinātnei un polimērmateriālu attīstības tehnoloģijas virzienam.

Par godu ķīmisko elementu periodiskās tabulas 150 gadu jubilejai RTU Materiālzinātnes un lietišķās ķīmijas fakultāte, rīkos zīmējumu izstādi „Es un ķīmija”, kurā aicinām piedalīties ikvienu skolēnu.

Otrdien, 26. februārī, plkst. 16.00 Latvijas Universitātes (LU) Akadēmiskā centra jaunuzceltajā Zinātņu mājā (Rīga, Jelgavas iela 3, 747. aud.) norisināsies “Zinātnes kafejnīca”, kurā skaidros un diskutēs par to vai izglītības efektivitāti ir iespējams izmērīt.

Olimpiādei var reģistrēties līdz 2019. gada 27. februārim (ieskaitot). Olimpiāde notiks vienlaicīgi Aluksnē, Cēsīs, Daugavpilī (DU), Dobelē, Iecavā, Jēkabpilī, Liepajā, Preiļos, Rēzeknē, Rīgā (LU), Siguldā, Valmierā un Ventspilī.

Pirms 185 gadiem (08.02.1834) Toboļskā, Krievijā, dzimis Dmitrijs Mendeļejevs (Дмитрий Менделеев; 1834–1907), krievu ķīmiķis, kurš pirms 150 gadiem (1869) izveidojis ķīmisko elementu periodisko sistēmu.

No 1. līdz 3. martam starptautiskā izglītības izstāde “Skola” jau divdesmit piekto reizi Ķīpsalā piedāvās iegūt aktuālāko informāciju par mācību iespējām un palīdzēs izvēlēties turpmāko izglītības ceļu. Kā jau īstā jubilejā – būs ballīte un pārsteigumi!

Šo izdevumu esam veltījuši Valsts pamatizglītības standartam un pārmaiņām, ko tas ienesīs visās skolās pamatskolas līmenī pakāpeniski no 2020. gada. Tās attiecas gan uz mācību saturu, gan pieeju un  mācību procesa organizēšanu.

Rīgas Tehniskās universitātēs (RTU) Materiālzinātnes un lietišķās ķīmijas fakultātē (MLĶF) 25. janvārī tika sveikti Latvijas labākie ķīmijas skolotāji, kuri nenogurstoši strādājuši, sagatavojot skolēnus ķīmijas studijām.

Pirmdien, 28. janvārī, plkst. 14.00 Torņakalnā, Jelgavas ielā 3, tiks iezīmēts jauns posms Latvijas Universitātes (LU) vēsturē – atklās jaunuzcelto LU Akadēmiskā centra Zinātņu māju -, kurā LU eksakto, medicīnas un dzīvības zinātņu studiju un pētniecības virzieni būs koncentrēti vienuviet un veicinās studiju un pētniecības nozaru sinerģiju. 

Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) rīkotajā diskusijā par izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas attīstību izglītības darbinieki un izglītības pētnieki, IZM pārstāvji un ministrijas sadarbības partneri, kā arī pārstāvis no Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (OECD) sprieda, kā veidot tādu monitoringa sistēmu, lai izglītības iestādes to varētu izmantot savu sniegumu uzlabošanai un izvirzīto mērķu sasniegšanas novērtēšanai.

Aktīvā pozīcija: Sākumlapa Notikumi